شرایط و ضوابط استفاده

چند نکته که باید پیش از خرید از فروشگاه کتاب «کتابم کو» بخوانیم:

 

لطفا تنبلی را کنار بگذارید و قبل از خرید این نکته‌ها را مطالعه کنید:

*فروشگاه اینترنتی «کتابم کو» فقط بعضی از کتاب‌ها را در انبار خود موجود دارد و بقیه‌ی کتاب‌ها را از ناشر، مراکز پخش معتبر و یا همکاران کتابفروش خود تهیه می‌کند. گاهی ممکن است کتابی را که خریده‌اید نتوانیم از شبکه‌های تامین فروشگاه اینترنتی «کتابم کو» تهیه کنیم. اما به دلتان بد راه ندهید. در این صورت مسئول فروش با شما تماس می‌گیرد و شما را در جریان این موضوع قرار می‌دهد. اگر نتوانستیم کتاب را از زیر سنگ هم که شده برایتان پیدا کنیم مبلغ واریز شده برای کتاب مورد نظر را بهتان برمی‌گردانیم.

 

*بعد از تایید پرداخت در عرض سه سوت یک ایمیل از اطلاعات سفارش به صورت خودکار برایتان ارسال می‌شود. (لطفا تا زمان تحویل سفارش ایمیل‌تان را نگه دارید.)

 

*بعد از ثبت درخواست بازگرداندن مبلغ واریز شده توسط مشتری در سیستم، انتقال وجه معمولا بین ۱ تا ۳ روز کاری از طریق بانک ملت انجام شده (که باید نام صاحب حساب با نام مشتری در سایت مطابقت داشته باشد) و رسید آن در صورت درخواست برای مشتری ایمیل می‌شود. مسئولیت واریز وجه به حساب مشتری بر عهده بانک گیرنده وجه بوده و در صورت بروز مشکل، پیگیری موضوع توسط مشتری باید انجام شود.

 

 

*ما در تعیین قیمت‌ها بی‌تقصیریم. باور کنید. قیمت تمام محصولات این فروشگاه اینترنتی را ناشران مشخص کرده‌اند. اگر یک وقتی قیمت کتاب توسط ناشر تغییر کند مسول فروش با شما تماس می‌گیرد، با هماهنگی و تایید شما سفارش برایتان ارسال می‌شود. خیالتان راحت!

 

*در این فروشگاه ما کتاب دست دوم نداریم و همه‌ی کتاب‌هایمان آن‌قدر نو و دست اول هستند که بوی خوب کاغذشان از شش کیلومتری به مشامتان می‌رسد. کافی‌ست یک نفس عمیق بکشید تا به صحت این موضوع پی ببرید.

 

*بعد از تایید پرداخت است که فاکتور فروش صادر و سفارش شما برای ارسال آماده می‌شود.اما دوستانی که تهران هستند یک گزینه‌ی دیگر هم دارند: پرداخت در محل.

 

*سفارش‌های ثبت شده یک تا چهار روز کاری (روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیل‌های رسمی روزهای غیرکاری بازار توزیع کتاب هستند.) آماده و ارسال می‌شوند. تحویل سفارش‌ها در تهران با پیک بین ۱ تا ۲ روز کاری، با پست پیشتاز ۲ تا ۳ روز کاری و پست سفارشی ۳ تا ۷ روز کاری زمان می‌برد.

 

*فروشگاه اینترنتی «کتابم کو» تا زمانی که سفارش شما را به اداره پست تحویل نداده مسول است. بعد از آن مسولیت دریافت بسته، پیگیری سفارش یا زبانمان لال دریافت خسارت از اداره‌ی پست بر عهده‌ی مشتری‌ست.

 

*هنگام ثبت سفارش، طبق قوانین شرکت پست، درج کد پستی صحیح اجباری است. در صورت درج نکردن کد پستی یا ناقص بودن آن، مسئولیت عدم دریافت بسته یا برگشت خوردن آن و هزینه‌ی ارسال مجدد بر عهده‌ی مشتری‌ست.

 

*طبق قوانین شرکت پست، مأمور پست برای تحویل بسته‌های پیشتاز باید حداقل ۲ بار به آدرس مراجعه کرده و در صورت عدم حضور گواهی در محل نصب کند تا گیرنده ظرف ۱۰ روز با مراجعه به اداره پست منطقه، بسته را دریافت کند. اگر فکر می‌کنید امکان عدم حضور در آدرس‌تان وجود دارد بسته را با پست پیشتاز خریداری کنید تا مسئولیت بیشتری برای تحویل بر عهده اداره پست باشد.

 

*اگر بعد از چهار روز کاری تصمیم گرفتید سفارش‌تان را کنسل کنید، ۱۵٪ از مبلغ سفارش کسر و مابقی به حساب اعتباری مشتری واریز می‌شود. چرا؟ چون فروشگاه اینترنتی «کتابم کو» طبق سفارش مشتری‌ها کتاب‌ها را از مراکز پخش کتاب تهیه می‌کند.

 

*اطلاعات ثبت شده از مشتریان در فروشگاه اینترنتی «کتابم کو» فقط برای ارائه‌ی خدمات این فروشگاه اینترنتی استفاده می‌شود و تحت هیچ شرایطی در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد گرفت.

*فروشگاه اینترنتی «کتابم کو» اخبار و برنامه‌های ویژه‌ی فروش را به صورت خبرنامه برای کاربران ارسال می‌کند. اگر دوست دارید این خبرنامه‌ها را دریافت کنید می‌توانید به این ایمیلinfo [at] ketabamkoo[dot] ir اطلاع بدهید.

 

 

» طبق قانون اداره پست مأمور پست باید برای تحویل بسته‌های پیشتاز حداقل 2 بار به آدرس مراجعه کرده و در صورت عدم حضور گواهی در محل نصب کند تا گیرنده ظرف 10 روز با مراجعه به باجه معطله، بسته را دریافت کند. اگر فکر می‌کنید امکان عدم حضور در آدرس‌تان وجود دارد بسته را با پست پیشتاز خریداری کنید تا مسئولیت بیشتری برای تحویل بر عهده اداره پست باشد.

» هنگام ارسال بسته پستی، نام، آدرس، کد پستی و تلفن‌های ارائه شده توسط مشتری بر روی پاکت درج می‌شود تا امکان تماس مأمور پست با گیرنده در موارد اضطراری فراهم باشد.

» پاسخگویی به سفارشات اینترنتی نسبت به سفارشات تلفنی با اولویت بالاتر انجام می‌شود. پاسخگویی به مشتریان نیز از طریق ایمیل در اولویت بالاتر نسبت به پاسخگویی تلفنی است.

» در صورت وجود مشکل در هر بخش و یا شکایت از پرسنل و یا خدمات فروشگاه اینترنتی کتابم کو می‌توانید مستقیماً با مدیر فروشگاه اینترنتی کتابم کو (محمد حسین متولی) ارتباط برقرار کنید:

تلفن: 09031002046 (صرفا در ساعات 9 الی 16 روزهای شنبه تا چهارشنبه)