معرفی صفحه اول سایت:

1- عضویت و ورود به سایت:در بالای صفحه گزینه‌ای با عنوان ورود به حساب وجود دارد. با کلیک روی این گزینه به صفحه‌ی ثبت نام یا ورود انتقال داده می‌شود.

2- جستجو: در کادر جستجو می‌توانید نام کتاب (یا بخشی از آن) یا ناشر یا مطالب دیگری را جستجو کنید.

3- سبد خرید: از این قسمت می‌توانید سبد خرید خود را مشاهده کنید و کالاها و قیمت‌ها را بررسی، ویرایش و یا حذف کنید.

4- شرایط خرید، روش‌های ارسال و پرداخت:بهتر است قبل از خرید چند دقیقه وقت بگذارید و حتماً شرایط خرید رو بخونید. همچینن روش‌های ارسال و روش‌های پرداخت رو از این قسمت می‌تونید بخونید.

5- پیگیری مرسولات: با کلیک روی این بخش، به صفحه سفارشات خود منتقل می‌شید و می‌تونید سفارشتون رو پیگیری کنید و متوجه بشید در چه مرحله‌ای هست.

6- پرفروش‌ترین‌ها:در این قسمت محصولاتی که از همه پرفروش‌تر بوده رو می‌تونید ببینید. شاید مورد علاقه‌ی شما هم باشه.

7- صفحه اصلی: برای رفتن به صفحه اصلی از هر کجای سایت، روی لوگوی «کتابم‌کو» کلیک کنید.

صفحه اصلی

منوی اصلی

برای اینکه زودتر به کتابی که دوست داری برسی بهتره از منوی بالا که با معیارهای مختلف دسته‌بندی شده دنبال کتابت بگردی.

1-اگه دنبال کتاب مناسب کودک یا نوجوان هستی از این دوتا منو استفاده کنید که توی دسته‌بندی‌های مختلف کتاب‌ها رو معرفی می‌کنه.

2- کتاب‌های مجموعه‌ای و مجموعه داستان رو از این منو می‌تونی راحت‌تر پیدا کنی.

3- اگه دنبال بازی‌های فکری هستی از اینجا دنبالش بگرد.

4- اگه از یه تولید کننده یا ناشر خوشت میاد یا دنبال محصولات یه ناشر خاص هستی از اینجا می‌تونی زودت‌ر و راحت‌تر پیداش کنید.

5- از این قسمت بیش‌تر با ما و نحوه‌ی کارمون آشنا بشو.

6- اگه می‌خوای مطلب یا پیشنهاد یا مشکلی رو با ما در میون بذاری از این گزینه استفاده کن و پیغامت رو بنویس.

منوی اصلی

ثبت نام

برای اینکه بتونی یه سفارش ثبت کنی باید توی سایت ثبت نام کنی که بتونی در آینده سفارشت رو پیگیری کنی و از تخفیف توی خرید بعدی استفاده کنی.

برای ثبت نام بالای صفحه روی گزینه‌ی «ورود به حساب» کلیک کن، بعد در صفحه‌ی بعد ایمیلت رو به دقت و درست وارد کن و «ایجاد حساب کاربری» رو بزن که وارد صفحه‌ی زیر میشی:

همینطوری که می‌بینی ثبت نام کار سختی نیست و فقط کافیه چندتا گزینه رو پر کنی و روی «ثبت نام» کلیک کنی. بعد از ثبت نام یه ایمل از طرف ما به ایمیلت میاد.

اگه می‌خوای از آخرین اخبار سایت ما با خبر باشی موقع ثبت نام تیک «برای دریافت خبرنامه ثبت نام کنید» رو بزن. و اگه می‌خوای تخفیف‌های ویژه بهت اعلام بشه گزینه‌ی «دریافت پیشنهادات ویژه از همکاران ما!» رو تیک بزن.

از این به بعد برای ورود به سایت از ایمیلت به عنوان نام کاربری استفاده کن و رمز عبوری که خودت انتخاب کردی.

فراموشی رمز عبور

بعد از ثبت نام توی سایت، اگه یه موقع رمز خودت رو فراموش کردی، روی گزینه‌ی «کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟» کلیک کن.

بعد ازت ایمیلی که باهاش ثبت نام کردی رو می‌پرسه، و بعد روی دریافت کلمه عبور کلیک کن.

یه ایمیل برات میاد، برو به ایمیلت و روی لینکی که بهت داده کلیک کن تا رمزت رو عوض کنی.

 

خرید اینترنتی

همینطوری که دارید توی سایت گشت می‌زنید، اگه از کتابی خوشتون اومد، می‌تونید همونجا روی «خرید» کلیک کنید. (شماره 1) در این صورت یه صفحه جلوتون باز میشه که 2 تا گزینه داره:

- پرداخت نهایی: در صورتی که می‌خواید خریدتون رو کامل کنید و دیگه سفارش دیگه‌ای ندارید، روی پرداخت نهایی کلیک کنید. (شماره 2)

- اگه هنوز می‌خواید خرید کنید و کتاب‌های بیشتری انتخاب کنید، ادامه خرید رو انتخاب کنید. (شماره 3)

 

بعد از انتخاب پرداخت نهایی سبد خرید شما نمایش داده می‌شود.

می‌تونید تعداد کتاب هایی که انتخاب کردید رو تغییر بدید. شماره (1)

برای حذف یک محصول روی ضربدر کلیک کنید. شماره (2)

اگر کد تخفیف دارید، اون رو در قسمت مشخص شده وارد کنید و تایید رو بزنید. شماره (3)

و در آخر گزینه‌ی «مرحله‌ی بعد» رو کلیک کنید.

 

انتخاب آدرس

در این مرحله اگر از قبل آدرستون رو ثبت کردید، باید آدرس مورد نظر رو انتخاب کنید. (شماره 1)

اگر می‌خواید یه تغییری توی آدرستون بدید روی «به روز رسانی» کلیک کنید. (شماره 2)

در غیر این صورت با کلیک روی گزینه‌ی «اضافه کردن آدرس جدید»، آدرس جدید رو وارد کنید. (شماره 3)

اضافه کردن آدرس

در هنگام اضافه کردن آدرس دقت کنید که استان و شهر خودتون رو درست انتخاب کنید.

برای اینکه نحوه ارسال بر اساس استان و شهرتون تغییر می‌کنه.

ارسال توسط پیک موتوری فقط برای شهر تهران (که در شکل زیر مشخص شده) فعال میشه.

ولی خوب چون هزینه پیک به اطراف شهر تهران (مثل: شهر ری، هاشم آباد، چشمه علی و ... ) خیلی گرون میشه، (در صورتی که ما هزینه‌ی پست رو 3000 گذاشتیم)، به این نقاط شهر تهران هم امکان ارسال با پیک موتوری وجود نداره.

پس لطفاً فقط کسایی که توی محدوده داخل شهر تهران هستند، گزینه‌ی «تهران (محدوده داخل شهر تهران)» رو انتخاب کنن. بقیه باید «تهران (شهرستان‌های استان تهران)» رو انتخاب کنن.

 

 

روش ارسال

در اینجا 3 روش ارسال داریم:

1- پیک موتوری (فقط محدوده داخل شهر تهران): همونطور که گفتیم «پیک موتوری» فقط برای مشتری‌های محدوده داخل شهر تهران هست. از اونجایی که زمان تحویل پیک موتوری حداکثر 24 ساعت هست و قیمتش هم خیلی پایینه، طبیعتاً این بهترین گزینه هست و ما گزینه‌های پست رو برای شهر تهران حذف کردیم. (شماره 1)

2- پست پیشتاز (استان تهران و شهرستان‌ها): زمان ارسال پس پیشتاز با توجه به آدرس ارسالی بین 1 تا 3 روز هست.

3- پست سفارشی (استان تهران و شهرستان‌ها): زمان ارسال پس سفارشی با توجه به آدرس ارسالی بین 3 تا 7 روز هست.

اگه هنوز شرایط خدمات رو نخوندید، توی این مرحله دیگه باید بخونید. چون با تیک زدن گزینه‌ی «شرایط خدمات را مطالعه کرده و کاملاً با آن موافقم» این شرایط رو قبول می‌کنید. (شماره 2)

توجه: در صورتی که سفارش شما بیش‌تر از 40.000 تومان باشه، پیک موتوری و پست سفارشی رایگان میشه.

 

 

انتخاب روش پرداخت

توی این صفحه، کالاهایی که انتخاب کردید و مبلغ نهایی (بعلاوه هزینه ارسال) رو نشون میده.

اگه کد تخفیف دارید و در مرحله‌ی اول یادتون رفته وارد کنید اینجا می‌تونید وارد کنید. (شماره 1)

برای پرداخت سه روش دارید:

1- پرداخت از طریق درگاه بانک ملت (روش توصیه شده): روی آیکون بانک ملت کلیک کنید (با تمام کارت‌های عضو شتاب می‌تونید پرداخت کنید). این روش بهترین و سریع‌ترین روش هست. و کار همه کمتر میشه. (شماره 2)

2- پرداخت توسط فیش بانکی (کارت به کارت): می‌تونید مبلغ رو کارت به کارت کنید یا به شماره حساب بریزید، و بعد یا با همکارامون تماس بگیرید و شماره پیگیری فیش واریزیتون رو بخونید، و یا برید توی حساب کاربری، و در سفارش مربوطه پیام بذارید. ولی این روش کار رو کند می‌کنه. چون ما باید چک کنیم که مبلغ واریز شده یا نه و بعد اقدام به ارسال سفارشتون بکنیم.

اطلاعات بانکی برای واریز وجه پس از انتخاب این گزینه، در مرحله‌ی بعد بهتون داده میشه.

3- پرداخت وجه در محل: این گزینه فقط در صورتی فعال می‌شه که سفارشتون با پیک موتوری به دستتون برسه. اگه این گزینه رو انتخاب کنید، مبلغ سفارش رو به پیک پرداخت می‌کنید. برای آسون‌تر شدن کار، پیک با خودش دستگاه کارت‌خوان داره، سعی کنید از کارت بانکی استفاده کنید، چون پول نقد یکم دردسر داره. (پول خورد و حمل کردن و بعد بریم بریزیم به حساب و ...)

توجه مهم: اگه دقت کرده باشید، در صفحه‌ی هر محصول نوشته که با خرید اون چقدر برای خرید بعدی بهتون تخفیف داده میشه. به این نکته توجه کنید که این تخفیف فقط در صورتی شامل شما میشه که برای پرداخت، از روش اول (یعنی درگاه بانک ملت) استفاده کنید.

 

 در صورتی که پرداخت شما موفقیت آمیز باشد، به سایت برمی‌گردید و شماره پیگیری سفارشتون رو بهتون نشون میده

پیگیری سفارش

برای پیگیری سفارشتون، 2 روش دارید: 1- نمایش آخرین وضعیت سفارش 2- پیگیری با جزئیات و نمایش تمامی مراحل

1- نمایش خلاصه وضعیت سفارش

- در سمت راست سایت، قسمتی وجود داره به نام «پیگیری سفارشات شما»، می‌تونید شماره مرج سفارشتون رو وارد کنید و روی «بررسی» کلیک کنید تا آخرین وضعیت سفارش شما رو نشون بده.

 

2- پیگیری با جزئیات و نمایش تمامی مراحل و پیام‌ها

می‌تونید به 2 روش عمل کنید:

- از هرجای سایت روی «پیگیری مرسولات» کلیک کنید. (شماره 1)

- به حساب کاربری خودتون برید و بعد روی «تاریخچه و جزئیات سفارش» کلیک کنید (شماره 2)

 

روی مرجع سفارش خود کلیک کنید تا مشخصات کامل و تمامی مراحل و پیغام‌ها رو نشون بده.


 

همینطور که می‌بینید، تمامی مراحل انجام سفارش شما ثبت شده (شماره 1)، و اگه لازم باشه از طرف همکارامون برای شما پیامی گذاشته بشه در قسمت پیام‌ها اون رو می‌بینید. (شماره 2)

همینطور اگه شما درباره‌ی سفارشتون مطلب خاصی دارید می‌تونید توی همین صفحه پیامتون رو بذارید. (شماره 3)

 

 

 استفاده از تخفیف وفاداری (برای خریدهای بعدی)

- به صفحه حساب کاربری خود بروید (شماره 1)

- روز گزینه‌ی «امتیازهای وفاداری شما» کلیک کنید. (شماره 2)

 

اگر خرید شما تأیید شده باشد و پرداخت موفق داشته باشید، امتیازهای وفاداری شما در دسترس خواهند بود. (شماره 1)

با کلیک روی گزینه‌ی «امتیازهای من را تبدیل کن به فاکتور»، کد تخفیف برای خرید بعدی برای شما صادر می‌شود (شماره 2)

 

پس از تبدیل، کد تخفیف به شما داده می‌شود. برای خرید بعدی می‌توانید از این کد استفاده کنید.

 

ارتباط مستقیم با پشتیبانی فروشگاه

با کلیک روی قسمت مشخص شده می‌تونید به صورت آنلاین با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید و سؤالاتون رو بپرسید.

 

 

توی زمان‌هایی که واحد پشتیبانی آنلاین نیست، می‌تونید پیغامتون رو بذارید تا در اولین فرصت باهاتون تماس گرفته بشه.